förklaring

Ja hur fan ska jag förklara vad som händer på våran blogg??
Jag fick höra att vi måste förklara vad som ska ske här så att folk hajar.
För mig är det inte lika självklart att det är ett måste men men jag ska försöka.
Våran Blogg kommer för det mästa att handla om "oss" och när jag säger "oss" så är det just nu fyra sköna personer och våra sköna vänner.
I det stora hela så är vårat livs motto att le. För ler jag mot någon ler den mot någon annan och så går det vidare som ett kedje brev.
Vi fyra som kommer att lägga upp saker på denna blogg är egentligen ett gäng överglada ungdommar med passion för glädje.
Vi är tre killar och en tjej..
.
Våran underbara tjej är det grekiska skönhetan Athena "Greeeeeekia",
Riktigt skön brud som får killarna att tappa hakan.
Hon är ung fräsch och den som har kanske det bästa anisktet hos oss.
.
Sen har vi då hennes andra hälft vårat så kallade snyggo :D  Viktor "filosofen",
Snyggast av oss killar och kanske den med skönast ideer.
Han är det som kommer att få tjejerna att drägla han är det som är närmast magrutor han är helt enkelt våran manliga skönhet.
.
Smartast av alla här är ju iaf våran alldeles egna Martin "Matematikern",
Grabben med leendet är han även kallad. Nej eller jo  typ..
Han är den man ringer till mitt i natten för att fråga allt mellan himmel och jord, från hur många skedar snabb kaffe man ska ha i vattnet till varför kliar det.. :D
.
Sen har vi då grabben som alltid är lite extra annorlunda  :D.  Ludwig "Psykopaten",
Han är den som gör sakerna alla andra tänker på att göra, skulle man kunna kolla vad som har åkt in i hans mun under hans livstid så skulle det behövas mer än en blogg för att skriva ner allt.
Han är helt enkelt vad hans namn säger.
.
Det kommer absolut att visas mer folk på den här bloggen men det är dessa fyra som kommer att ha huvudnumret
i denna blogg. Hoppas att det här räcker som förklaring för snart drar det i gång på riktigt.
.
Ps Sidan är fortfarande under uppbyggnad Ds
.
Mvh Roligare att le :D

Kommentarer
Postat av: Alexandros

Fan låter cool detta! Kör på!

2011-12-04 @ 23:08:39
URL: http://alexandros.se
Postat av: Matematikern

Saker är satt i rullning, fullt ös!

2011-12-04 @ 23:33:48
URL: http://roligareattle.blogg.se/
Postat av: Psykopaten

:D LE!!!!!!!

2011-12-05 @ 00:03:38
URL: http://roligareattle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0